Direktlänk till inlägg 16 oktober 2014

Lååång dag!

Av Jessy - 16 oktober 2014 22:33

Hejsan eller godkväll!

Idag har det varit en lång dag. Gick upp tidigt idag för att jag behövde ringa lite samtal. Sen blev det en snabbt dusch och därefter dra till Landskrona med mamma, hennes kille och min syster. Vi skulle till mammas killes mamma och tog med henne till Center syd en runda. Så blev lite shopping. Så där lite trevligt att shoppa med en del av familjen.

Det bästa med hela dagen var att komma hemifrån och slippa tänka på det som snurrar i mitt huvud... Va på väldigt dåligt humör igår och började tänka på allt som rör mitt ex efter att ha pratat med en vän om honom. Usch, finns mer känslor för honom än vad jag trodde och det är jobbigt att brottas med de så här en månad efter att de har tagit slut... Har en del frågor jag skulle vilja ha svar på men jag vill inte strö salt i såren.

De som är det värsta nu är att jag inte kan se nån film som har nått romantiskt i de... Blir arg, ledsen och vill typ kasta iväg saker. Vill typ se skräckfilm men de finns en väldigt stor risk att jag inte kommer att somna sen efteråt... Kan inte se skräckisar för blir alltid jätte rädd och det är min systers fel... Ganska lång och tråkig historia.

Nu kommer ni säkert tänka att det jag har skrivit är jätte löjligt men så är det bara. Men jag tänker inte gå in på varför jag känner som jag känner och allt de. De är också en låg historia men den är inte lika lång som historian till varför jag inte kan se skräckfilmer... Men men, nu är man ju hemma igen från Landskrona och ska nog snart sova. Är ju en dag imorgon med :P

Godnatt!

// Jessy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessy - 10 mars 2015 21:18

Hoppsan! Nu har jag gjort det igen... Inte bloggat på ett bra tag... Men har haft fullt upp i nya boendet och allt annat runt omkring som har hänt. Usch, men nu håller det väl på att lugna ner sig.. Tydligen eftersom jag sitter här och skriver. Frå...

Av Jessy - 15 januari 2015 10:35

Opps! nu va det ett tag sen man bloggade igen. Men har haft fullt upp så har inte hunnit eller orkat blogga. Julen och nyår hade man fullt upp. Lämnade mamma och hennes sambo på tåget juldagen för att dom skulle åka till Vietnam på semester. Och så v...

Av Jessy - 17 december 2014 23:42

Hmm... De där jobbet gick inte som jag hade hoppats så nu letar man jobb igen. Tråkigt när det är så men men jag hänger inte läpp för det. För i lördags var jag och familjen och titta på en gård och vi föll allihopa för det. Och allt kändes jätte bra...

Av Jessy - 10 december 2014 19:38

Förkylningen håller i sig än... Den vill verkligen inte ge med sig. Men hoppas den försvinner snart!Men till lite mer posititva nyheter. Idag fick jag ett samtal från stället jag var på jobbintervju hos igår. Dom vill att jag kommer in och påbörjar i...

Av Jessy - 8 december 2014 21:53

Vad jag är på gott humör och har varit sedan i lördags. Känns som att saker och ting börjar gå åt rätt håll. Nu vill jag bara att vi ska få tak över huvudet oxå, börjar ju dra ihop sig med allt nu. Men men, det löser sig. I lördags åkte jag till To...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards