Direktlänk till inlägg 10 mars 2015

OPPS! Var ett tag sen...

Av Jessy - 10 mars 2015 21:18

Hoppsan! Nu har jag gjort det igen... Inte bloggat på ett bra tag... Men har haft fullt upp i nya boendet och allt annat runt omkring som har hänt. Usch, men nu håller det väl på att lugna ner sig.. Tydligen eftersom jag sitter här och skriver.

Från och med igår börjar jag "banta". Orkade inte se mig i spegeln längre och min kropp mår inte bra helt enkelt. Jag vill kunna känna mig bekväm med min kropp nu när våren och sommaren kommer. Vill kunna känna mig snygg och så. Ja, jag har pojkvän men jag kan väl känna mig vacker ändå, även om han säger det till mig varje dag att jag är det. Men jag måste oxå känna att jag är det.

Så jag håller en ganska hård diet, enligt mig själv. Jag äter endast ett mål om dagen och det är middag som enbart består av kött och sallad. Resten av dagen kör jag nutrilett shake eller nutrilett bars. Så ska bli intressant och se vad vågen visar på fredagmorgon.


Ha en go kväll!

// Jessy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessy - 15 januari 2015 10:35

Opps! nu va det ett tag sen man bloggade igen. Men har haft fullt upp så har inte hunnit eller orkat blogga. Julen och nyår hade man fullt upp. Lämnade mamma och hennes sambo på tåget juldagen för att dom skulle åka till Vietnam på semester. Och så v...

Av Jessy - 17 december 2014 23:42

Hmm... De där jobbet gick inte som jag hade hoppats så nu letar man jobb igen. Tråkigt när det är så men men jag hänger inte läpp för det. För i lördags var jag och familjen och titta på en gård och vi föll allihopa för det. Och allt kändes jätte bra...

Av Jessy - 10 december 2014 19:38

Förkylningen håller i sig än... Den vill verkligen inte ge med sig. Men hoppas den försvinner snart!Men till lite mer posititva nyheter. Idag fick jag ett samtal från stället jag var på jobbintervju hos igår. Dom vill att jag kommer in och påbörjar i...

Av Jessy - 8 december 2014 21:53

Vad jag är på gott humör och har varit sedan i lördags. Känns som att saker och ting börjar gå åt rätt håll. Nu vill jag bara att vi ska få tak över huvudet oxå, börjar ju dra ihop sig med allt nu. Men men, det löser sig. I lördags åkte jag till To...

Av Jessy - 5 december 2014 23:18

Hehe, är inte så aktiv bloggare men roligare att läsa bloggen om jag har något att skriva om. Fredag idag och varit en tur på Nova Lund med min syster. Frågade henne innan i veckan om hon ville med ner för tänkte handla julklappar men eftersom jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards