Direktlänk till inlägg 16 november 2014

Söndag = bakis dag!

Av Jessy - 16 november 2014 15:00

Idag mår man som man förtjänar :P Blev ingen roadtrip till Halland... Så blir det ibland men som vi sa det kommer fler dagar. Så blev en lugn fredag och igår tänkte jag hålla mig hemma och börja packa. Men så blev det inte. Ett par vänner övertala mig att följa med dom ut. Ibland blir man väldigt glad att man har såna vänner, framför allt när det blev lite dåliga besked om "drömhuset". Så var lite nere men det ändrades fort när jag kom ner till vännerna.
Trots att vi inte var många på festen så hade vi jävligt trevligt! Och resan hem var totalt flippad!


Och idag mår man ju då som man förtjänar. Ligger halvt död på soffan och dricker redbull och äter ostbågar.
 Haha! Men helt klart värt de!


Imorgon är det ny vecka och då blir det nya tag. Ska in till Eslöv en runda hade jag tänkt men får se hur de blir. Blåser ju som fan ute nu och känns som att det bara blir värre och värre, så hoppas jag kommer iväg :P


Ha en trevlig söndag!

// Jessy


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessy - 10 mars 2015 21:18

Hoppsan! Nu har jag gjort det igen... Inte bloggat på ett bra tag... Men har haft fullt upp i nya boendet och allt annat runt omkring som har hänt. Usch, men nu håller det väl på att lugna ner sig.. Tydligen eftersom jag sitter här och skriver. Frå...

Av Jessy - 15 januari 2015 10:35

Opps! nu va det ett tag sen man bloggade igen. Men har haft fullt upp så har inte hunnit eller orkat blogga. Julen och nyår hade man fullt upp. Lämnade mamma och hennes sambo på tåget juldagen för att dom skulle åka till Vietnam på semester. Och så v...

Av Jessy - 17 december 2014 23:42

Hmm... De där jobbet gick inte som jag hade hoppats så nu letar man jobb igen. Tråkigt när det är så men men jag hänger inte läpp för det. För i lördags var jag och familjen och titta på en gård och vi föll allihopa för det. Och allt kändes jätte bra...

Av Jessy - 10 december 2014 19:38

Förkylningen håller i sig än... Den vill verkligen inte ge med sig. Men hoppas den försvinner snart!Men till lite mer posititva nyheter. Idag fick jag ett samtal från stället jag var på jobbintervju hos igår. Dom vill att jag kommer in och påbörjar i...

Av Jessy - 8 december 2014 21:53

Vad jag är på gott humör och har varit sedan i lördags. Känns som att saker och ting börjar gå åt rätt håll. Nu vill jag bara att vi ska få tak över huvudet oxå, börjar ju dra ihop sig med allt nu. Men men, det löser sig. I lördags åkte jag till To...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards