Direktlänk till inlägg 18 november 2014

Tråk tisdag....

Av Jessy - 18 november 2014 23:01

Haha okej kanske inte. Men har inte gjort så väldigt mycket idag. Har i alla fall hjälpt mamma att packa ner allt i allrummet på ovanvåningen. Tog egentligen inte någon lång stund. Var inte så mycket saker där. Har blandade känslor nu när man har börjat packa. Trivs jättebra i detta huset och har typ halva barndomen här. Jaja, bodde ju inte i detta nybyggda då utan i den gamla delen av huset som var en liten sommarstuga. Där bodde jag varannan helg med min lillasyster och pappa, och ett tag även min storebror, när mina föräldrar skildes för snart 13 år sen. Även om det känns jobbig så ska det bli väldigt skönt att komma här ifrån. Finns en del i huset som jag går och stör sig på. T.ex att köket inte är komplett än och ändå har vi bott här i två år snart.


Det är väl vad jag har gjort idag :P

Fast tycker det är rätt lugnt med tanken på vad jag gjorde igår. Igår tog jag hand om min hund och mammas hund. Klippte klorna på dom och klippte till pälsen och bortsa igenom dom. Tanken var oxå att bada dom men orkade inte. Sen blev det en runda inom Eslöv och tog itu med ett ärende dit. Så det var skönt.


Usch nä, ska nog lägga mig och kolla film nu och försöka sova i tid. Ska upp hyfsat tidigt imorgon för att passa hundarna då mamma och hennes sambo ska sticka och fixa pass till mamma och sedan åka till mammas svärmor. Och lillasyster har skola och sedan ska hon jobba


Ha det gott! Bjuder på en bild från ilördags ;)

//Jessy

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessy - 10 mars 2015 21:18

Hoppsan! Nu har jag gjort det igen... Inte bloggat på ett bra tag... Men har haft fullt upp i nya boendet och allt annat runt omkring som har hänt. Usch, men nu håller det väl på att lugna ner sig.. Tydligen eftersom jag sitter här och skriver. Frå...

Av Jessy - 15 januari 2015 10:35

Opps! nu va det ett tag sen man bloggade igen. Men har haft fullt upp så har inte hunnit eller orkat blogga. Julen och nyår hade man fullt upp. Lämnade mamma och hennes sambo på tåget juldagen för att dom skulle åka till Vietnam på semester. Och så v...

Av Jessy - 17 december 2014 23:42

Hmm... De där jobbet gick inte som jag hade hoppats så nu letar man jobb igen. Tråkigt när det är så men men jag hänger inte läpp för det. För i lördags var jag och familjen och titta på en gård och vi föll allihopa för det. Och allt kändes jätte bra...

Av Jessy - 10 december 2014 19:38

Förkylningen håller i sig än... Den vill verkligen inte ge med sig. Men hoppas den försvinner snart!Men till lite mer posititva nyheter. Idag fick jag ett samtal från stället jag var på jobbintervju hos igår. Dom vill att jag kommer in och påbörjar i...

Av Jessy - 8 december 2014 21:53

Vad jag är på gott humör och har varit sedan i lördags. Känns som att saker och ting börjar gå åt rätt håll. Nu vill jag bara att vi ska få tak över huvudet oxå, börjar ju dra ihop sig med allt nu. Men men, det löser sig. I lördags åkte jag till To...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards