Alla inlägg den 25 september 2014

Av Jessy - 25 september 2014 01:02

De är hur man ska beskriva denna veckan! Fick hem min bil i söndags o såg till att fixa besiktningstid på måndag, bilen gick igenom utan problem! Och efter de blev det en runda till vårdcentralen och kolla mitt blodtryck!
Sen körde jag och hämta min kompis som erbjöd sig att hjälpa mig att fixa bilen. Eftersom bilen har stått mer eller mindre i ett år så hade den fått lite mögel så fick skura ner den fullständigt och tvätta av invändigt! Men blev riktigt fin!
Jag fick ju klädsel till bilen av min pappa i födelsedagspresent så när sätena hade torkat så tog jag på den o bilen blev riktigt grann!
Imorgon blir de en tur till biltema med mamma och fixa de sista till bilen! O så ska jag försöka få tag i min ena broder från klubben o höra om han ska till crusingen i Halmstad på lördag. Så får jag se om de blir en tripp till andra sidan åsen då! ?

Ha de gott!
// Jessy

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards